Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Εσπερινός 2026

 Την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 τελέστηκε ο εσπερινός με αρτοκλασία στον παραδοσιακό οικισμό του συλλόγου μας στο εκκλησάκι του Γενεσίου του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου Χοροστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμονος.

Μας τίμησαν με την παρουσία τους ο αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Ροδόπης κ. Μανώλης Ταπατζας, ο πρόεδρος Δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Ιάσμου κ. Γιάτσος Νίκος ,ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Ιάσμου κ.Νικολαιδης Θεόδωρος, ο πρόεδρος του συλλόγου Σαρακατσαναίων Ξάνθης κ. Μπίκος Γιώργος, ο πρόεδρος του Μορφωτικού συλλόγου Γλυκονεριου κ. Κλειτσιωτης Ανδρέας , εκπρόσωποι του πολιτιστικού λαογραφικού συλλόγου γυναικών Παλλαδίου και ο πρόεδρος τοπικού συμβουλίου Σαλπης κ. Θωμαδάκης Φώτης.
Ευχόμαστε και του χρόνου με υγεία!








Δεν υπάρχουν σχόλια: