Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Επίσκεψη Λυκείου Ελληνίδων Καλαμάτας

Είχαμε τη χαρα σήμερα να υποδεχθούμε στον οικισμό μας στη διασταύρωση φαναρίου το Λύκειο Ελληνίδων Καλαμάτας.


Οι επισκέπτες μας είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο χώρο , να γνωρίσουν απο κοντά την ιστορία , την παράδοση και τον τρόπο ζωής των σαρακατσαναίων, ενώ τους προσφέραμε παραδοσιακές πίτες ως ένδειξη φιλοξενίας.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο , με παραδοσιακούς σαρκατσάνικους χορούς .

Ευχαριστούμε θερμά το Λύκειο Ελληνίδω














ν Καλαμάτας και ευχόμαστε να ανταμώσουμε ξανά σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: