Είχαμε τη χαρα σήμερα να υποδεχθούμε στον οικισμό μας στη διασταύρωση φαναρίου το Λύκειο Ελληνίδων Καλαμάτας.
Οι επισκέπτες μας είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο χώρο , να γνωρίσουν απο κοντά την ιστορία , την παράδοση και τον τρόπο ζωής των σαρακατσαναίων, ενώ τους προσφέραμε παραδοσιακές πίτες ως ένδειξη φιλοξενίας.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο , με παραδοσιακούς σαρκατσάνικους χορούς .
Ευχαριστούμε θερμά το Λύκειο Ελληνίδω
ν Καλαμάτας και ευχόμαστε να ανταμώσουμε ξανά σύντομα.














Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου